fantasyblog

Alla inlägg under juni 2011

Av FantasyLover - 21 juni 2011 13:36

Hej igen!

   

Sååå fin! Nån mer än jag som är avundsjuk?!

Jag tycker att klänningarna passar Bella jättebra!

Åh, jag älskar bröllop...! 


FantasyLover 


Av FantasyLover - 21 juni 2011 13:32

Hej alla!

Jag tycker att omslaget bara är såå fint! Allvarligt, det är så mäktigt!

Också "citatet" från den sista (tror jag) boken!

Boken kommer ut den 4 oktober! 

Det kan du se längre ner i bloggen! =)


FantasyLover 

   

 

Av FantasyLover - 20 juni 2011 18:14

Hallå igen!

FantasyLover

Av FantasyLover - 20 juni 2011 14:39

Hej igen!

Nina och Ian presenterade ett pris på MMVA 22nd Much Musoc Video Awards!

       Jajamän, jag tycker att Ian var VÄLDIGT snygg... Kat Graham var också där, men tyvärr hittade jag inga bilder på henne.


FantasyLover

Av FantasyLover - 20 juni 2011 14:17

Haloj!

Idag fyller Edward 110 år! Stort grattis önskar jag! Och många andra tror jag?? ^^

 FantasyLover 

Av FantasyLover - 18 juni 2011 19:47

Hejsan!

   

Bara SÅÅÅ fina! Jag längatar SÅÅÅ till november! Fast, vem gör inte det?!  


FantasyLover     

Av FantasyLover - 15 juni 2011 12:13

Hej igen!

Tänkte skriva om den 7:e boken i serien


Zoey Redbirds hjärta har krossats och hon vill stanna på den Andra sidan för evigt. Stark är den enda människa som kan nå henne, men hur ska han hitta henne? Han måste dö för att göra det, menar Högsta rådet. Och han har bara sju dagar på sig.
Stevie Rae vill hjälpa Zoey, men har stora, egna problem. De röda vampyrerna ställer till problem, och den här gången kan inte ens Stevie Rae skydda dem från konsekvenserna.
Stevie Rae döljer en hemlighet som kan vara nyckeln till att få tillbaka Zoey, men som också hotar att krossa hela hennes värld.
Och mitt i allt finns Afrodite: ex-vampyr, en hagga från helvetet (och stolt över att vara det!). Hennes lojalitet kan svänga åt många olika håll, och hur den svänger nu är fullkomligt avgörande för Zoeys öde


Ja, jag har redan köpt (svensk version) den och ska snart läsa den, ni borde göra detsamma!


FantasyLover



Av FantasyLover - 15 juni 2011 11:48

Hallå hallå!

Åh, jag längtar, och ändå inte! Så spännande, men hatar att det är slut!


FantasyLover

Presentation


Hejsan!
Detta är min fantasyblogg! Jag hoppas att du följer den!

FantasyLover

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är DIN favorit fantasy serie?^^
 Twilight Saga
 Vampire Diaires
 Hush, Hush (Fallen Ängel)
 House Of Night
 VA (Vampire Academy)
 Alla, jag kan inte välja
 Ingen av dem

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

breaking dawn part 1

breaking dawn part 2

Silence Hush, Hush Saga

Vampire Academy

Kontakta Mig!

Kontakta mig!

fantasylover.fantasylover.blog  


Ovido - Quiz & Flashcards